..Livstecken..

Vintern har kommit och även om det är -37 har jag inte fryst fast nånstans. Var ut och hämta ved för
ett tag sen och det är nå underbart med kylan, älskar när det biter i kinderna lite grann och när det
är så friskt och skönt att andas även om det ibland kan göra ont. 
 
Jag mår fortfarande bra och har rätt mycket ork så jag njuter av tiden med mina barn, här en dag var
vi och åkte pulka, en annan dag skridskor.  Jag passar även på att avlasta min sambo nu när jag kan
och lagar mat :) Är det nått jag har saknat är det att laga mat, nu när jag inte måste sitta ner för att
laga mat och när jag inte mår illa av mat osen är det roligt igen. 
 
Jag försöker även tillbringa så mycket tid med min familj som möjligt, för nästa vecka får jag sista
kuren cytostatika för den här gången och efter det väntar strålning i Umeå och massa tid borta från
min familj. Kommer bli extremt tungt, men vi måste igenom den biten oxå. Jag har ännu inte fått
nå datum när jag ska dit, inte heller fått veta hur länge jag bli borta men det kommer väl.
Innan dess är det ändå några grejer som ska utföras. 
 
 11/1 Lämna prover 
12/1 Datartomografi
13/1 Cytostatika
18/1 Magnetröntgen
 
Sen får vi se vad allting visar, förhoppningarna är väl att tumören blivit mindre men det återstår att se.
 Jag förväntar mig ingenting så får vi se åt vilket håll det går. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0