..Gott nytt år..

 
Snart är 2015 till ända och 2016 står för dörren. Inför 2015 hoppades jag på,
 att min kropp skulle må bättre (då jag tappade mycket i vikt när jag ammade dottern)
och att vi skulle utöka familjen. 2015 gav mig ett cancerbesked och lät mig  mista min
ena son, dom tre sista månaderna av året har bjudit på så mycket intryck,  smärta och
sorg att det är svårt att greppa, det är först nu jag börjar fatta vad som hänt.
Men dom 9 första månaderna av året har egentligen varit helt fantastiska, jag har hittat
en ny bästa vän, en person som förgyller min tillvaro och förstår sig på vem jag är, jag har
sett mina barn utveckla sin syskonrelation och fått bli varm i hjärtat av all kärlek och omtanke
dom visar varandra. Jag har sett min sambo växa å beundrat hans styrka och lugn i allt vi
tagit oss för, jag har lärt mig massor, med saker om mig själv.

2015 är ett år jag aldrig kommer glömma, det är ett år jag kommer blicka tillbaka på 
med både sorg och glädje, det är ett år jag aldrig kommer vilja ångra. Inför 2016 tänker
jag inte hoppas på nånting, utan jag tänker leva här och nu och ta dagen som den kommer.
Jag kan däremot garantera att 2016 kommer bli ett år där jag ska fortsätta ge 100% mot 
cancer, jag ska fortsätta visa hur mycket livet betyder just för mig, jag ska kämpa för finnas
där för mina barn och jag ska visa att jag inte ger upp utan en rejäl fight.
 
Jag ska visa cancern, att man blir som starkast när man blir svag! Gott nytt år! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0