..Fisk är underskattad mat..

Halloj, dagen har gått i lugnets tecken alltså så mycket lugn det går att ha med en
11 månaders tokunge hemma. Vi har iaf hängt ute på balkongen, tvättat lite kläder
och laga mat, fisksoppa åt mig och fiskgratäng åt Liiam, fisksoppan var svin god och
vad tokungen tycker om fiskgratängen får vi se när han vaknar upp efter sin powernap.
 
Imorgon är det dags för Liiams datamonografi tycker det känns lite små läskigt,
vill veta svaret men ändå inte, men det måste ju komma fram och då föredrar jag att
vi får veta det så fort som möjligt så att vi slipper väntan! Vi har ju planerat att åka
till Norge på Måndag oxå, men vi får se vad det blir av alla våra planer för sommaren.
Hursomhelst börjar iaf Thomas semester på måndag, ska bli härligt att ha han här hemma.
Nu dags att avsluta det här inlägget, syrran ringde just och berätta att hon är på väg hit,
hon behövde prata och ville bli bjuden på mat :P
 
 
 

Kommentarer
Postat av: :)

Kan du lägga upp recept på soppan? Såg himla god ut!

Svar: Har inget recept utan slänger i det jag tycker om, men igår hade jag ica 1,5 liter vatten, lite fiskfond hade dock inge grönsaksfond så fick ta grönsaksbuljong två stycken, en halv chili, en halv paprika, lite mer än en halv torskfile, en morot, purjolök, lite palsternacka, 2 stora potatisar och svartpeppar.
liselottelarsson.blogg.se

2012-07-12 @ 15:45:43
Postat av: Liselotte svarar

Glömde en liten skvättgrädde och lite persilja.

2012-07-16 @ 10:01:56
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0