..En hel dag ute..

Vi samlade & packade ihop alla grejer och sedan så låg jag å sacko på kälken ungefär
halva vägen, där släppte vi han så att han fick springa och så att jag fick åka på skotern.
Han var så duktig på kälken han satt still hela vägen, söt sacko.
När vi väll vara framme sprang han runt å utforska området, men han höll sig rätt nära.
Men sedan när jag satte igång å pimpla å börja dra upp fisk så kom han med en jävla fart :)
Han kollade först när jag satt å fiskade å såg så sjukt rolig ut men sedan så började han undersöka
fiskarna, nosade, morrade & krafsade bredvid dom, han var så fjantig i början.
Men när han insåg att dom inte var farliga blev han svin kaxig och börja nafsa på dom & springa runt
och bära dom i munnen, när han väll fått död på dom var dom inte lika kul så då for han runt
å luktade överallt, man märkta att han verkligen storm trivdes att vara ute med oss :D
Jag fick iaf sex fiskar medans okko bara fick en, fiskarna var inte på hugget idag och jag ides inte
byta hål, jag håller mej hellre till ett och samma. Efter ett par timmar ute så åkte vi hem & är det fint
väder i morgon så far vi ut igen å tillbringar hela dagen ute.


Sacko & jag, han var less på att springa så han åkte skoter hem

Pimpelhålet som sacko oxå såg som sin vatten skål

Söta, underbara sacko

Resten av bilderna får ni klicka på om ni vill se inlägget blir så långt annars




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh fy fan vad du skämmer ut dig själv! Haha :D

2009-03-24 @ 17:20:48
Postat av: Liselotte svarar fegisen

Du kan tycka att jag skämmer ut mej själv, men jag bryr mej faktiskt inte. Det är kul att vara jag & jag njuter fan av livet så som jag vill.

2009-03-24 @ 20:23:05
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du bryr dig nog mkt för att svara iaf ;) haha.

2009-03-24 @ 20:34:39
Postat av: Liselotte

Haha joo men det är så jävla kul, så måste juh. Roligt när man vet vem de är oxå..

2009-03-24 @ 20:52:08
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul för dig :)

2009-03-24 @ 22:25:58
Postat av: Liselotte svarar

Ja lr snarare för oss.

2009-03-25 @ 06:45:10
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/
Postat av: Malin

hahahahaha fy fan va ägd hon vart :D Love you Liselotte <3

2009-03-25 @ 18:53:39
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0