..Skatteverket..

God Morgon
Någon mer än mej som verkligen hatar telefonköer, ringde till skatteverket eftersom jag inte
fått nån deklaration hemskickad, ringde & fick plats 162 i kön kändes väll inte sådära jätte
kul tänkte att det kommer ta en evighet men det gick ändå rätt fort, men när jag väl
kommer fram så svarar någon & sen börjar det tuta upptaget i luren vah fan!
Så jag la på testa ringa upp men det tutade upptaget slutade med att jag fick lägga på
ringa till min mobiltelefon & ringa upp skatteverket igen, denna gång fick jag plats 183
wiiee vad kul!  Efter en massa väntade (gick inte lika fort denna gång) så kom jag fram
och fick prata med nån kvinna, förklarade vad problemet var å hon svarade men
men är du säker på att du ska ha en deklaration hemskickad du låter så ung, jag svara
joo det tror jag, så kollade hon upp det och dom hade visst redan skickat hem en till mej,
men eftersom jag inte fått den så skulle dom skicka en ny, så hoppas den kommer fram
denna gång annars blir jag galen.

Nu till nått trevligare, idag ska jag fara till min darling, ska åka till jokkmokk & bli borta några dagar
fy fan har inte umgåtts med henne sen nyår, sen ska jag även träffa min sötis, henne äre ännu
längre sen jag träffade, innan jul var det iaf då darlingen & sötisen var förbi en sväng eftersom emma
hade klarat körkortet :) Fan va kul att skvallra en massa, prata om killar & sånt dära :D
Om några timmar åker jag, hade vellat sätta mej på bussen nu, längtar så jävla mkt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Fy fan va kul vi ska ha :D

2009-04-21 @ 11:57:49
URL: http://malinerikanyman.blogg.se/
Postat av: Liselott

Som fan gumman :D

2009-04-21 @ 12:27:01
URL: http://liselottelarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0