..Magsjuka..

Liiam har kräkts och skitit hela natten tror magsjukan har drabbat han :/ Hoppas att det
går över fort för vi har massor vi måste göra imorgon! Pga magsjukan blir det ingen träning
idag eftersom min träningskompis lider av nån kräkfobi, men eftersom jag knappt kan gå pga.
träningsvärk så gör det inte så mycket :) Idag ska vi inte förglömma att det är alla ♥dag sådärför
har jag skickat iväg sambon till frisören för en klippning, det var min present till honom. Han måste
ju vara snygg i håret på sin kusins bröllop 1 mars och på tal om bröllopet, snart är alla förberdelser
klara, Liiams kolt är nästan färdigsydd, min ska vi kolla på imorgon och se om den går att göra lite
mindre och thomas passar :) Sedan är det ju lite små fix med att putsa silver osv, men det går fort 
bara man sätter igång :) 
 
 

Kommentarer
Postat av: evelina

vad kul, ska ni gifta er ? :)

Svar: Ne inte det men vi ska på bröllop 1 mars, står i texten :)
liselottelarsson.blogg.se

2013-02-15 @ 11:41:35
URL: http://jennyevelinaorrmalm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0