..Njuter av vårvädret..

Blir inte så mycket tid framför datorn när det är härligt vårväder ute, å är man inte ute så tillbringar
man den mesta tiden på jobbet. Idag innan jobbet åt jag iaf frukost ute på altanen och mös i vår solen, 
sedan har jag även hunnit med att så lite frön som förhoppningsvis växer upp till härliga grönsaker till
sommaren/hösten. Annars händer det inte så mkt man fixar lite i huset, umgås med världens bästa son
och som sagt tar till vara på den underbara våren.  Nyss beställde jag hem lite grejer till syrummet/kontoret
det förväntades anlända 2 maj,  längtar så man får komma i ordning i det rummet, för just nu är det
ett ända kaos med flyttlådor, papper och pärmar som är utspridda lite överallt här i huset och för  mig som 
gillar ordning och reda är det inte ett dugg kul. Vill ha förvaring till alla grejer så att var sak får sin plats
så mycket lättare att hålla efter då, men men nu äre nog med allt prat, dags att hoppa i lådan, tjodilooo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0