..Uppskjutet..

Legat och vridit och vänt mig hela natten, har tyckt att det varit så sjukt varmt!
På morgonen fick jag veta anledningen till det, jag hade tydligen feber, så fick
ringa till dagiset och säga att vi inte kunde komma på inskolningen och personalen
tyckte vi skulle vara på den säkra sidan och skjuta upp det en vecka iaf om det
är en förkylning som håller på att bryta ut. Trist tycker jag, men samtidigt vill jag 
inte riskera att smitta ner några andra dagisbarn, så vi får helt enkelt vänta
till måndag nästa vecka innan Liiam får börja sin dagisstart! 

Kommentarer
Postat av: erika

åh vad jobbigt ! Krya på dig!

2012-09-26 @ 08:59:25
URL: http://www.bloggmamman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0