..Stenudden..

Gårdagen var PERFEKT! Underbart sällskap, härligt väder, korvgrillning och bärplockning.
Vi var i Heges och deras stuga och bara njut av vad livet har att erbjuda en solig höstdag
och just när jag inte trodde att dagen kunde bli bättre men då dök mina pöjkar upp!
Liiam stormtrivdes av att vara ute och få äta korv och spendera tid med familjen och jag
gjorde nått jag gillar väldigt mycket, jag var och promenerade i skogen och handplockade 7
liter lingon, det ska tillagas till sylt och lingondricka, dom ska bara rensas först.
 
På tal om dagen som varit har det varit en slö dag, vi har haft lite besök men annars har vi
mest tagit det lugnt och jag som just har fått Liiam att somna ska bänka mig framför en
romantisk komedi, det är inte desamma att se såna filmer med sambon, så detta har jag
längtat efter :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0