..En lugn lördag..

Halloj, idag är det lördag och jag har inte planer på att göra någonting annat än att mysa
med sonen, ja eller vi tar väl kanske oss en sväng ut också eftersom det är så fint väder,
men just nu sover han. Igår var det däremot en lite hektiskt dag, började morgonen med
en hot stone massage och sedan fick jag pröva på att vara tvåbarnsmamma eftersom
jag var barnvakt åt grannflickan i några timmar. Hade fullt upp med att läsa sagor,
ta hand om gosedjur, busa, dansa, servera mellis och mat, allt som hör mamma livet till.
Men efter att grannflickan farit och Liiam somnat ja då hade jag fullt upp med att plocka
upp efter dom, tror minsann dom hade dragit ut varenda leksak som gick på golvet.
Men det gör ingenting, var så sjukt mysigt att se dom roa sig. Nu hade jag faktiskt tänkt
att ta mig en liten vila innan jag ska börja med lunchen, så vi får höras.'

Liiam tidigare idag, när han hade fullt upp med att köra sköldpaddan runt i hela lägenheten :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0