..Vilde Marie..

Jag borde egentligen sova nu men jag är inte särskilt trött ännu så vet inte vad jag ska göra,
Liiam kommer säkert vakna tidigt imorgon så jag behöver ju sova. Ikväll har jag inte gjort
allt för mycket, suttit på facebook och sedan pratat väldans länge med världens finaste Vilde
på skype :) Var riktigt roligt, önskar att hon kommer sig till Gällivare snart, fast det borde jag
väl inte skriva för då kommer du väl inte :) Jag får testa med omvänd psykologi istället, Vilde
du ska absolut inte komma och hälsa på. Vi har iaf pratat om allt mellan himmel och jord och
det är så otroligt roligt att lära känna henne! Har inte träffat Vilde många gånger men ändå så
känner jag att hon är en människa som jag kan prata med, hon är så otroligt glad och lättsam
men hon går mig även på nerverna när hon inte plockar undan brödrosten efter sig :P

Er så veldig glad for at jeg har lært å kjenne deg, Vilde Marie Dahl




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0