..Trött mamma deluxe..

Liiam slog upp sina små ögon 05:15, underbart eller så inte, för jag är gode trött!
Hoppas verkligen inte Thomas somnar på en gång när han kommer hem för jag
lär behöva lite mer sömn! Har sovit svin dåligt inatt, har sovit på soffan eftersom
Simon och Julia sover i våran säng och dessutom har jag en smärta i axeln som
känns som att den kommer från helvetet! Hade ont igår oxå men inget i jämförelse
med det jag har idag. Tror dessutom att smärtan beror på att jag burit Liiam för mycket,
han är extremt mammig just nu och han börjar mer eller mindre skrika så fort han inte
ser mig, kan inte ens resa mig upp från stolen i köket för att hämta nått som finns i köket
utan att han börjar grina. Hoppas bara denna period försvinner snart för det tär på krafterna att
inte ens få lite egentid dom gångerna man går på toa, helst nu när jag mer eller mindre tar hand
om Liiam själv då Thomas jobbar 12 timmar å natt dessutom. Men hoppas alla  får en bra dag,
nu ska jag försöka spara på krafterna för dom lär behövas senare om jag känner min son rätt.

Kommentarer
Postat av: Katti

Hot mama!

2012-05-25 @ 05:42:18
URL: http://sunnakatarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0