..Skypedejt..

Har haft skypedejt med världens finaste Katti idag, gud vad jag saknar henne! Samtidigt
som jag vill att hon ska komma hem och aldrig mer åka iväg, gläds jag även med henne
för att hon får bre ut sina vingar och uppleva en massa spännande och lärorika saker.
Livet är inte samma roliga plats när hon inte är här och skillnaderna mellan då hon for
och nu är ju sjukt stora, när Katti for till Australien var jag 4 månader på väg och nu är
jag mamma till en 9 månaders kille, full av energi :) Högst upp på min önskelistan är
att ha en kväll med Katti där vi dricker vin och pratar om allt som hänt under tiden hon
varit borta! Fast vete tusan om vi skulle hinna med det på en kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0