..Till Thomas.

Ett rim/dikt som jag skrev till Thomas på vår 2 års dag.
 
På facebook allt börja, jag ville bli din
men du var redan tingad det fanns en till.

Jag följde mitt hjärta och till Narvik jag
drog och alla dom trodde att jag var en tok.

När jag såg dig vid resans slut ska du
veta att mitt hjärta det tog ett glädjetjut.

å när mötte din blick och redan
då visste jag att det sa klick.

Du körde mig hemåt och bilen gick paj,
du flippade ur och jag blev jävligt skraj.

En natt du tog bilen och till Porjus damma,
det var även då mina drömmar blev sanna.

Du viskade orden jag så gärna ville höra
och så fick du dig en ny böna :)

En nyckel, påbörjade både det ena och andra och
vem kunde tro att en sticka kunde få världen att stanna.

Av kärlek är du skapad och lycka lika så,
vi fick en prins från stjärnan i det blå.

Nu sitter jag här och svävar moln,
glöm nu bort drömvinsten du har ju redan två.

Jag älskar dig prålis jag är glad du blev min,
jag finns vid din sida och kommer alltid vara din.
Trackback
RSS 2.0