..Pizza och Fruktsallad..

Godkväll, dagen har verkligen rullat på, började den med en lite tur på stan med grabbarna och
sedan blev det att fara till kullen och hjälpa Anna att packa upp lite grejer i ungkärringslyan.
Åhh jag måste nog säga att vi lätt är smartare än dom smartaste! Snacka om bra lösning på
lysknapps problemet, sååååå jävla drottning! Senare så blev jag tillsagd av min karl att bjuda
kvinnan på middag och så blev det, vi for upp till mig och där slängde jag ihop två pizzor, gott gott!

Å sedan efter att Anna for hem har vi haft ett jävla ståhej för att försöka få Liiam att somna innan
eurovision men vi lyckades med en tidsmarginal på ca 25 sek. Självklart har jag och Thomas tryckt
i oss en massa gottigheter det hör som till, blev fruktsallad med glass och mörk choklad, mmm!

Nu är det väl inte så mycket mer att göra än att heja på Loreen och skrika sig hes, tjohej :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0