..Heldag på stan..

Idag har jag och Emma haft en heldag i Luleå, fy fan vad kul vi har haft och det har varit guld värt
att inte vara mamma i första hand idag, jag har verkligen njutit och uppskattat denna dag till tusen!
Detta kommer vi göra om inom en snar framtid :) Fick med mig en hel del snygga plagg inför sommaren,
nu längtar jag bara efter lite värme så man får börja använda dom :D Liiam hade somnat innan jag kom
hem, så ska slänga mig i duschen och sedan inta sängen så jag orkar med att busa med min son imorgon
när han vaknar, åhh vad jag längtar efter att få krama om han!


Kommentarer
Postat av: anna sofia norman

det var du värd lisen ! :)

2012-05-29 @ 11:22:56
URL: http://erniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0