..Svar på kommentar..


Gillar inte att svara på anonyma kommentarer, då jag anser att det är otroligt fegt att man inte
vågar visa vem man är, när man tydligen vill ha ett svar på någonting.

Hur jag kan kalla mitt barn best?
Jag ser inget fel med att kalla mitt barn best? Ibland är han
en best, ett litet monster, lika mycket som han ibland är helt underbar, vild eller söt. Jag orkar
inte vara skenhelig och låtsas som att Liiam är underbar 24 timmar om dygnet alla dagar om året,
för det är han inte, hur mycket jag än älskar han, så finns det stunder då han har ett fruktansvärt
humör, stunder då jag bara vill stänga in mig i sovrummet och låta han fortsätta skrika en stund till,
innan jag har samlat ihop nya krafter.

Jag ser ner på föräldrar som låsas, som att alla dagar om året är en resa på rosa fluffiga moln, att deras
barn aldrig har nå brister och är perfekta ändå ut i fingertopparna. Såna barn finns inte, det finns inte en enda
människa som är felfri, eller som aldrig har en dålig dag.

Egentligen hade jag inte behövt svara på den här kommentaren, men jag känner bara att den är  så patetisk
att jag måste. Jag vet redan att denna anonyma person, som tydligen verkar ha problem med att jag kallar
mitt barn för best, på en kärleksfull och skämtsam nivå, redan har mer problem än jag har. Tack för visat intresse :)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Jag är felfri, så kom inte med den :)

2012-03-09 @ 23:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0