..Vi trotsade kölden..

Söndags morgonen började med att jag och Liiam trotsade kölden och begav oss ut på en liten
promenad ner  till Hege, när vi kom in genom dörrarna fick vi veta att hennes termometer visade
på -24. Liiam somnade på  vägen ner så han sov ute ganska så länge medan jag satt inne i värmen
och surrade och kikade på dom nya kläderna som Hege shoppat åt Liiam :D Det är bra med mor och
farföräldrar som inte kan hålla fingrarna i styr när dom far på stan. Nu har vi just  kommit in genom
dörren och jag tänkte ta och förbereda dagens middag för jag fick just sms av syster där hon undrade
om hon fick komma och äta å det fick hon, för då kan hon passa på att klippa mig i samma veva :))
Nu dags att göra lite nytta, tjohej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0