..Genom kärlek lever det vi har förlorat..

Mer eller mindre hela min facebook, hela Jokkmokk sörjer ikväll en otrolig flicka som nu är fri från
sin kamp mot cancern. Det gör mig varm inombords att se så mycket kärlek cirkulera runt på fb
även om jag vet att den är fylld av massor med sorg. Det gör fruktansvärt ont att veta att
så många människor kommer få kämpa med saknaden och smärtan otroligt länge och det gör extra
ont när man vet hur det känns att förlora någon, för man vill aldrig att någon ska behöva känna eller
kämpa med samma sak! Livet är så sjukt orättvist, det är så orättvist att unga människor som knappt
börjat livet ska behöva avsluta det! Jag sänder alla min styrka till alla dessa människor som nu kämpar
med sorgen, genom kärlek lever det vi har förlorat.

Lyssna och minns så kommer denna flicka leva för evigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0