..Tjohej..

Ett sms till pappsen och ett samtal senare så hade jag en ny datorladdare, tusen tack pappa :)
Ibland är verkligen föräldrar ruskigt bra att ha, tänk alla gånger dom finns till hands!

Idag har jag varit på stan och bytt in en julklapp som jag fått av Thomas, gillade den jag fick av
han men den var så bänglig så jag bytte till en lite enklare. Sedan promenerade jag till Therese
och var där några timmar, lekte lite med Nadja och surrade, det ska verkligen inte dröja lika länge
till nästa gång jag far dit. Har även hunnit vara förbi Hege en sväng med lillgossen, blev matstop där
för Liiam eftersom jag hade packat ner allt förutom nappflaskan (senilvarning!) ändå stod nappflaskan
bredvid alla andra grejer. Nu håller jag på att laga mat, kassler i ugn och ris det är alldeles strax färdigt
så jag ska ta och avsluta här och ta och duka bordet istället :)

Bjuder på en film på Lillknodden när han vänder sig, han har fått till det sen han var 2½ månad
men nu så går allt betydligt mycket fortare. Tror inte alls det är långt borta till han krålar, han
försöker verkligen men på golvet glider han och på täcket så far täcket, inte lätt att vara liten
alla gånger :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Vad duktig han är!! :-)

2012-01-06 @ 13:09:36
URL: http://bemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0