..The sims..

Godmorgon :) Jag och Liiam har varit vaken ca en timme och snart kommer
lillemannen somna om igen och då jävlar ska jag spela the sims, har blivit
sims beroende igen, men det är juh ett förjävla bra tidsfördriv :D
Idag blir det kanske att åka förbi syrran och klippa mig, om hon har tid :)
Kom just på att jag glömt att berätta att jag och Liiam var på bvc i måndags
och lillknodden vägde 5230 gram och var 60 cm lång, han följer sin egen kurva hur
fint som helst. Tycker de känns en aning konstigt när man tänker att han för 5 månader
sedan bara var 44 cm lång och vägde 1856 gram, hehe pyttis ungen :D

Har för ett par veckor sedan fått upp Liiams tavelramar lite tomt
just nu, men inom en snar framtid dyker det upp fler grejer.


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv: Nejnej då, börjar kännas som mitt andra hem nu för att jag varit varje praktik hära och bott på samma ställe :) Dessutom har ju mamma flyttit till Gve nu också, så blir ju att spendera mera tid hära :)

2012-01-22 @ 21:52:48
URL: http://mjoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0