..Natti..

Ska strax inta sängen, ska bara lyssna lite mer på Takida först, har en sådan kärlek till det
här bandet att det är sjukt, blir alldeles varm inombords varje gång jag hör dom, jag liksom
drömmer mig bort, känns som att vara nykär varje gång jag lyssnar på dom :D


Eftermiddagen har varit ganska lugn och skön som alltid, sprang och hämtade posten efter min
och Liiams lilla lur och där inne låg tre paket åt lilla mig, haha eller där ljuger jag det låg två
paket åt Liiam och ett paket till Thomas från mig. Jag och Liiam har som vanligt busat massor
han är så otroligt härlig den här ungen ler och gör en massa ljud hela tiden, ska alltid hålla
igång och helst ska det hända nya saker hela tiden å sen avslutar han allt med underbart gosande
och massa dregelpussar :) Efter att Thomas kommit hem så passade på att slänga den lilla
energiknippen i badet och där vägrade han sitta utan skulle gå i badbaljan och plaska så det for
vatten överallt! När jag tog upp han såg det ut som att hade små söta russin till tår, torkade han
och slängde han i pyjamasen och sedan passade jag på att klippa hans naglar innan jag la ner
han i sängen och jag kan säga att det tog inte många minuter innan han somnade. När lugnet väl
hade lagt sig i lägenheten så åt jag och Thomas en sen med enkelt middag, det blev plättar så sjukt
gott å mer än så har det inte hunnit hända idag å nu hade jag tänkt göra mig redo för sängen så
jag säger väl godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0