..Helvetes dagen..

Den här dagen har mer eller mindre varit en enorm kamp från min sida ända sen morgon.
Jag lyckades inte somna fören klockan halv tre igår och vid halv fem i morse så bestämde Liiam
sig att det var morgon, jag var med två ord jävligt trött!! Alla som har barn kan summera ihop en
energisk, övertrött, skrikande bebis som vägrar sova vad man än gör + en jävligt trött och sliten
mamma som nästintill börjar tappa tålamodet! Jag har mer än en gång idag hoppats på att nån ska
komma in genom dörren och skjuta mig i skallen så jag slipper höra han skrika!
Jag känner mig som världens monster som funderar på att lägga ut Liiam på blocket och sälja han
till högstbjudande eller kanske rent utsagt ge bort han gratis, allt för att slippa höra skrikandet!!
Just nu känns det som att mina öron varit med om världens explosion och jag är inte säker på
att jag någonsin kommer återfå hörseln igen.

Jag vill sova men det är inte en möjlighet om inte han gör det först, jag vill bara att Liiam´s skrik
ska tystna för att sedan bytas ut med hans små söta andningar istället! Både för min egen och
hans skull, vi behöver båda samla på oss ny energi för att kunna göra det bästa av morgondagen.
Med dom orden tror jag att jag säger godnatt, jag har ingen aning om när jag får gå och sova men
jag är så redo för det, jag inväntar bara tystnaden!!

Låt dig inte luras av utseendet man vet aldrig vad som döljer sig under ytan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0