..Promenad..

Efter att jag suttit och följt allt som sades om den nya tronarvingen så klädde jag
på Liiam och begav mig ut på promenad tillsammans med min syster och hundarna.
Linda och jag promenerade i ca 2 timmar och sedan promenerade jag ensam till
Thomas jobb, bredvid coop forum och sedan tillbaka hem.



När jag kom hem var jag rätt så trött, så när Thomas kom hem bestämde vi oss för att äta
thaimat till middag och det satt fint i kistan, jag åt fyra små rätter och Thomas biff :)




Å så har vi även varit och hämtat ut Liiams nya lekmatta och fy fan så jävla snyggt det blev!! :D



Nu har jag nyss kommit ur duschen och efter att håret torkat hade jag tänkt inta sängen, är ruskigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0