..Rofylld morgon..

Idag har morgonen varit otroligt fofylld, jag har gått omkring i lägenheten i morgonrocken
och småplockat och kokat risgrynsgröt, medan jag gör detta så får jag en bild i skallen om
hur min mamma brukar gå omkring i sin morgonrock på morgonen med kaffekoppen i handen :)
Liiam sover ännu och Thomas har börjar jobba idag efter 1 månads semester och det känns faktiskt
lite små mysigt att vardagen börjar ta form igen och att hösten snart är på ingång :D Älskar hösten 
och klädmodet som hör till! Synd man inte har massor med pengar att shoppa för, men igår har vi iaf
beställt en otroligt fin jacka åt Liiam, tror han kommer bli så fin i den!! Var verkligen kärlek vid första
ögonkastet, men vad det är för jacka får ni se när det är dags för den att användas. Nu ska jag fortsätta morgonen med att fönstershoppa och sedan ska jag vika in lite kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0