..Hösten..

 
 

Hösten är här och jag fylls bara av en massa underbar energi och glädje! Min och Thomas favorit
årstid, nu ska det njutas fullt ut. Med hösten kommer ju oxå skolstart för Liiams del dagisstart,
han ska börjas inskolas den 25 september och det kommer pågå ca 2 veckor, sedan är planen att
han ska vara på dagis, medan jag jobbar dvs. om jag hittar mig nå jobb. Men inom vården går man
sällan länge utan jobb, utan i värsta fall får jag börja vikariera, kommer nog gå svin bra, är positivt
inställd! :) Sedan på tal om dagisstart så fick Liiam sig en ny väska idag, så otroligt söt och läskigt
lik zoo pack väskorna fast denna kostade bara 70 kronor istället för deras 270:- Sjukt hur mycket
man får kopiera varandra inom industrin. Sen idag har även Liiams nya höst jacka kommit och gud
så söt han var i den, längtar tills det blir lite mer höstväder :D  Gud vad jag älskar hösten!

Kommentarer
Postat av: Emma

Underbar bild i headern? Är ni också samer? :-)

Svar: Tack :) Det är vi på bilden, så joo vi är samer :)
liselottelarsson.blogg.se

2012-08-24 @ 07:58:43
URL: http://Http://emmaskoog.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0