..Morsning..

Godmorgon, idag tog vi lite sovmorgon Liiam vaknade inte fören vid halv sju, skönt :)
Funderar nu på att gå på affären och inhandla lite ingredienser till att baka ett grovt bröd
med fruktbitar i, igår när jag bakade norska limpor åt Thomas och då blev jag så sugen på
att testa nått nytt :D Igår var jag mer eller mindre igång hela dagen, jag bakade limpor, städade
och rensade i kyl/frys och skafferi, var på besök hos grannen, städade här hemma, bakade mer
bröd och städade och fixade i förrådet så det skulle bli lite mysigare. Så idag blir det nog en lite
lugnare dag vi väntar fin besök från Norge :) Hoppas alla får en bra dag, nu ska jag hoppa i kläderna
innan Liiam hinner somna här inne.

Kommentarer
Postat av: Tessi

hihi, är det du som har byggt med Lego? :) Fränt var det iaf! :)

2012-04-17 @ 23:51:15
URL: http://knott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0