..Hektiskt..

Fick order om att uppdatera bloggen så då äre väl bara att göra det då :P
Livet som mamma är slitsamt, jag är så sjukt jävla trött att min humör är på botten, att min
karl dessutom jobbar 12 timmars skift och våran son har kommit på att han ska vara i min
famn hela tiden gör inte det hela lättare. I helgen har vi iaf vart i Norge, kautokeino och visat
upp guldklimpen till Thomas släkt och vänner, kan säga att vi varit på besöksrundor som börja
klockan ett på dagen och slutade halv ett på natten, mycket folk och hälsa på. Vi har även fått
en massa fina gåvor från en massa folk och det tackar vi för :)

Liiam i famnen på tante och gudmor Vilde


Sedan har jag kommit i ordning i köket, kökslampan kom upp igår det är bara sladden som måste
sättas fast ordentligt och sedan äre klart tills jag kommer på vad mer jag vill göra. Jag har även
fått mitt nya soffbord och det är sjukt snyggt, sedan har jag bokat kyrka och gjort dopkort.


Det har även hänt en del jävligt tråkiga saker, en av mina barndomsvänner har tyvärr gått bort,
hon valde själv att lämna livet, hon orkade helt enkelt inte kämpa nå mer :( Har känt henne sedan
jag var 7 år gammal, vi har mer eller mindre gått i samma klass sen då till vi gick ut 9:an, hon har
även bott hos oss och våra familjer känner varandra ganska så jävla bra. Jag visste att hon kämpade
och när jag pratade med henne i onsdags så trodde jag verkligen att det kanske hade vänt nu, även
fast hälften av mig sa att det var för bra för att vara sant, så ifrågasatte jag det inte. Vännen jag hoppas
verkligen att du funnit den frid du sökte efter, vi här på jorden kommer sakna dig massor ♥

GENOM KÄRLEK LEVER DET VI HAR FÖRLORAT


Sen har även en familj som står mig nära varit med om en hemsk olycka, deras dotter blev skjuten
i foten av misstag av en man som var där på besök. Allt har gått så bra som det kunnat pga
omständigheterna, familjen är förstås i chock och hon vårdas fortfarande på sjukhus men får snart
ta och komma hem. En sak som gör mig så förbannad i den här situationen är det finns folk som
sprider en massa rykten, att det spekuleras hit och dit! Varför spekulera när ni fan inte vet vad som
har hänt!!! Ne det är definitivt inte någon av hennes syskon och det är definitivt inte någon av hennes
föräldrar som skjutit, det var inte medvetet och det har inte skett utanför på parkeringen. Såna här
spekulationer och rykten borde inte fått finnas, i respekt för familjen ber jag er att sluta snacka så jävla
mycket skit! Dom måste få tid att smälta det här och komma tillbaka till vardagen utan att få en massa
rykten och skit kastade i ansiktet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart det finns rykter till miljoner, mannen är ju anhållen i sin frånvaro. Hade allt legat "normalt" till så hade han ju stannat kvar på platsen o inte stuckit iväg. Polisen har haft span på honom sedan skottet, man behöver inte ens spekulera själv allt det sa dem på rapport igår kväll. Varför sticka från en plats ifall det var en olycka? Fel o stanna och förklara sig.

2011-09-13 @ 06:49:08
Postat av: frida

bärsele är en sjukt bra grej när man behöver ha händerna fria. jag använde våran mycket när jag hängde tvätt och städade :)

2011-09-13 @ 21:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0