..Sällskap..

I helgen har det varit fullrulle, två av mina lillasystrar Ronja och Julia har varit här och hälsat på, vi har
ätit en massa gott, spela spel, lagat mat, gjort stan osv. Dom var från fredag till måndag (idag) å jag
hann vara fri i ca 45 minuter innan nästa skruttunge dök upp, då kom nämligen Thomas lillasyster
Julia hit för att sova över :D Så vi har spelat tv-spel och ätit plättar och just nu ligger hon i sängen å
sussar. Jag och Liiam ska snart oxå inta sängen måste bara få han trött först, han är klarvaken för tillfället.

I helgen har jag som sagt oxå tatuerat mig, som ni kan se i inlägget här nedanför, är så sjukt jävla nöjd :D
Tycker det blev sjukt snyggt, så nu har jag 3 tatueringar, en vänskapstatuering, en minnestatuering till min
bror och en tatuering till min son. Första tatueringen gjorde jag 2009 och sen har det då blivit en varje år :)
Ångrar inte en enda av dom, varje tatuering har sin egen lilla charm och betydelse och alla är gjorda hos
tatueraren Stefan Lundberg. Kan med säkerhet säga att det här inte var den sista utan det kommer lätt bli fler.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0