..Lördag..

Godmorgon härliga Lördag :))
Morgonen började med att lillknodden slog upp sina fina blå ögon och kikade på mig å sedan
började han suga på min arm, nåh då vare bara ge han mat :) Stackarn var rätt så hungrig
eftersom han sovit typ 7½ timme i sträck inatt utan att äta. Tycker det är lite för länge med
tanke på att han ska försöka hinna ikapp lite grann, men inte mycket att göra åt. Har försökt
mata han inatt men han ville sova. Han börjar förresten bli ganska så stor han väger faktiskt
nu över 3kg och han har hunnit bli 50,5cm lång :) Lite skillnad jämfört med när han föddes då
han bara vägde 1856g och var 44cm lång :P

Idag så äre inte så mkt som händer, lite besök från Norge och sedan så ska vi på barnkalas
Thomas lillebror Jesper fyller hela 11 år idag, så GRATTIS JESPER!! =D Å sedan vet jag inte
vad som väntar, men säkert en massa surr med världens bästa svärmor och sedan mys
med lillknodden.  Ni får ha en jätte bra dag så hörs vi, hade.


♥Min otroligt vackra son ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0