..Stödmata..

Hej, jag har inte riktigt haft tid att skriva här på bloggen, eftersom jag haft så mycket annat
för mig, umgåtts med kusinen, sprungit på stan, planerat dop och burit på en skrikande bebis.
Förra veckan å början av denna vecka har verkligen varit en prövning, Liiam har skrikit å skrikit
hela tiden, jag har gjort allt jag kommit på men igår på bvc trodde hon att det berodde på att han
var hungrig och bad oss testa stödmata han med ersättning å det gjorde vi å han vart nöjd som fan!
Men då testade jag även idag att amma med amningsnappen igen och då vart han oxå nöjd, tanken
att han skulle vara hungrig har juh slagit mig, men har man satt han till bröstet när han skrikit en
stund och man fått han och lugnat ner sig har han inte velat ha bröstet, han har även släppt bröstet
själv och jag har fått han att ta tag igen och äta mer tills han knipit ihop munnen. Sen att han haft
en mage fullt med gaser, att han har pruttat och bajsat enormt mycket har fått mig att tro att det mesta
dels är där det sitter. Kan jag säga att jag känt mig något hjälplös och att jag känner mig hemsk nu när
man kommit på att han bara var hungrig! Men hur ska man kunna veta?

Barnmorskan på bvc tror iaf att det beror på att jag har så mycket mjölk och när han ammar så hinner
han bara suga i sig den tunnare mjölken innan han blir trött, vilket resulterar i att han skriker efter ett tag
för att han är hungrig men orkar inte suga nå mer. Skönt som fan att problemet är löst! Nu blire sängen
så att man orkar med morgondagen, tjao :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Det kan bero på hundra miljoner orsaker och förr eller senare kommer man på det, antingen du eller någon annan. Du ska inte känna dig dålig eller något sånt, det kan hända vem som helst. Du är en jättebra mamma och det ska du aldrig tveka på :)

2011-10-21 @ 08:40:00
URL: http://theresejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0