..Ett sista farväl..

Hade så gärna velat vara på en annan plats just nu, hade velat vara med din familj och dela
deras saknad och sorg, tyvärr är verkligheten inte lika enkel, men en sak är säker jag kommer
aldrig att glömma dig. Det är sant som du sa sista gången vi pratade, att du snart ska få flytta
hem till byn igen, idag Emma kommer den dagen då du får flytta hem igen, dagen då du får den
vila som du så länge längtat efter. Det är trist att du valde den vägen men samtidigt så unnar jag
dig det, du kämpade så länge för att försöka ta dig ur helvete. Jag vet att jag sa det sist när jag
pratade med dig, men jag är  förjävla stolt över dig, jag är stolt över att du orkade kämpa så
länge som du gjorde! Tack för alla fina minnen du gett oss, jag kommer aldrig glömma när du
rymde från skolbussen i Nattavaara för att leka med mig, jag kommer heller aldrig glömma när vi
gjorde varandras läxor eller när vi skrev låtar tillsammans och inte heller kommer jag glömma min
mammas min då vi klättrade in genom fönstret till mitt rum, efter att ha smitit ut i nattens mörker :)

♥ Jag är så otroligt tacksam för din tid på jorden, tack för att du lärt mig massor
och tack för att du orkade kämpa så pass länge som du gjorde ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0