..Underbar dag..

Halloj, har haft en toppendag och den började med att jag och Emma packade ner Liiam i vagnen
och promenerade ner på stan för att se tomtarnas vinterspel, men det var ganska så mycket folk
och lite för kallt för oss, så efter en timme var vi less och promenerade hem.


Efter att vi kom hem så fikade vi och sedan tog vi alla tre en powernap och sedan var det bara börja med
maten så att den skulle vara klar innan Annika och Gustav skulle komma och ansluta sig till sällskapet,
vi  gjorde fylld inbakad fläskfile i smördeg och en inrullad i bacon tillsammans med rotgrönsaker i ugn
och beasås och till efterrätt serverades det pannacotta med limemarinerad bärgele och sedan
bärsås på
det, gott! :) Vi satt och surrade om allt och ingenting :P


Gillar att Liiam nästan hunnit ikapp Gustav, förut var det grymt stor skillnad
medan dom nu nästan är jämnstora :)


Nu efter att Annika och Gustav farit hem, har Emma badat och bytt blöja på Liiam och nu hade vi
tänkt avsluta kvällen med en film och coca-cola :) Denna helg har gått alldeles för fort, vill inte att
den ska ta slut och framför allt vill jag inte att Emma ska åka hem!!! Men jag ska nog lyckas lura
hit henne snart igen, fast om jag känner Emma rätt så behövs det inte utan då bjuder hon nog in sig
själv inom den närmsta framtiden :D Ha en super duper bra kväll, för det ska jag ha :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0