..På svensk mark..

Halloj nu är jag hemma på svensk mark igen, vi kom hem vid sex tiden igår och vi har haft
en sjukt trevlig men alldeles för snabb helg i Kautokeino!
Alltid lika mysigt att komma till
huset i Ajagohpi, man fylls med lugn så fort man kommer in genom dörrarna, love it.
Nästa gång vi sticker till Kauto hoppas jag att det blir mer än en helgtur, vi funderat på att planera
in iaf en vecka där kring juletider. Annars då, jo dagen idag har iaf rullat på med bvc besök, handling,
städning och ett besök hos svärmor. På bvc så vägdes ju lillknodden och han väger nu 4190g, sedan
pratade vi om hans mage och jag fick även papper  och information om vaccinet som lillknodden ska
få på fredag samt förfrågan om jag ville att han skulle vaccineras mot hepatit B, ska ta en funderare
på det. Mycket mer än så hinner jag inte skriva för nu hade jag tänkt och mysa ner mig i sängen med
mina två prinsar, är ruskigt trött, denna vecka är nästintill fullsmockad med grejer som ska göras,
så jag behöver alla sömn jag kan få, natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0