..Nutramigen..


Nu har vi testat denna ersättning här ovanför i några dagar och lillknodden
verkar mycket bättre, han är inte alls lika gasig, inte lika dålig i magen och hans
bajs luktar inte heller surt, sedan är han mycket lugnare inte alls lika orolig som han
var förut så det känns skönt. Idag ringde även läkaren för tanken var att vi skulle
testa gå tillbaka till den gamla ersättningen för att se om han blir dålig igen, men vi slapp
det eftersom att han blev så mycket bättre. Nu väntar vi bara på att dietisten ska ringa så
att vi får lite mer koll på vad jag kan äta, eftersom att jag fortfarande ammar han också
så måste jag oxå äta mjölkproteinfri kost och det är juh en liten djungel i matbutikerna.
Får se kan juh hända att även jag mår bättre av denna kost eftersom jag faktiskt börja
upptäcka att jag reagerar på laktosfriaprodukter ibland oxå.

Sedan idag har jag oxå blivit gräsänka, Thomas har farit på jobb och kommer inte hem fören
på Tisdag. Men jag och Liiam har så tur att Emma kommer å hälsar på, vi har juh hunnit
sakna henne massor på 5 dagar :) Har vi tur får hon mig och Liiam på andra tankar så att
vi knappt hinner sakna Thomas alls :D

Kommentarer
Postat av: Snaadra

Jag fick också äta sån där när jag var liten:)

2011-11-18 @ 20:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0