..Det där stället..

Du är en fristad, ett ställe där jag kan låta min tankar flöda fritt,
ett ställe där jag kan skriva ut mina känslor för att kunna andas lättare, ett ställe som får
mig att känna mig trygg. Det där stället där någon lyssnar även fast man inte berättar, ett
ställe där man inte vill eller kräver nått svar. Det där stället som ger folk en inblick av
hur man mår, även fast man inte sagt ett ord. Du har hjälpt mig mycket, du har gett
mig en större inblick i mig själv än vad jag någonsin hade kunnat ana, du har hjälpt mig att
få perspektiv på saker och ting, fått mig att inse att även fast man famlar i mörkret så hittar
man ljuset igen. Tack för att du låter mig pusta ut när känslorna snurrar runt, tack för att
du låter mig vara rädd, tack för att du inte dömer, utan bara låter mig vara mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0