..Nattavaara..

Godmorgon :) Har egentligen vaknat för flera timmar sedan men valt att lega i sängen
och dra mig, samtidigt som jag lyssnat på det smattrande ljudet av regn som slår mot
plåttaket och som att inte det vore nog, så har pyret att sparka för fullt. Så har inte annat
än njutit av morgonen, nu ska jag göra lite frukost, tror jag ska koka mig ägg och kanske
lite gröt, beror på om jag hittar någon lingonsylt i kylen ;) Efter frukosten är intagen och
karln stigit upp så bär det av mot Nattavaara, för att mysa med mina älskade små syskon
Ronja, Julia och lilla Linnea. Gissar att det även blir ett besök hos farmor & farfar annat
vore konstigt, så idag ska jag förhoppningsvis inte göra annat än att njuta av dagen,
äta god middag och umgås med nära & kära, låter helt underbart i mina öron!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0