..Fy fan..

Fy fan för värmen :/ Usch verkligen jobbigt att vara gravid när det är såhär varmt,
allt sväller juh och sedan kommer jag inte mina gamla sommarkläder. Vill så gärna
ha shorts i sån här värme, men har inte hittat några fina mamma shorts ännu.
Lillsyrran kom på besök idag, så vi har varit på stan och inhandla skolavslutningskläder,
jätte snyggt blev det, tur du lyssnade på storasysters råd ;) Själv har jag köpt ett bälte,
leggings och ett par skor, har även hämtat ut min sjukt snygga klänning! Blir och ha den
till helgen när jag och älsklingen firar ett år. Var sjukt uppskattat att skattepengarna ramlade
in på kontot idag, men det mesta är undanlagt och resten blir väll att spendera om vi åker
till Luleå i helgen. Har tänkt lämna datorn nu så jag hinner laga mat (kyckling & ris) innan vi
ska på förlossningsvisningen som är om ca 1 timme, hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0