..Nytt revir..

Kanske dags att uppdatera er! Blev utskriven från lasarettet i Torsdags då blodtrycket var ganska
så stabilt det låg på 130/75 istället för dom 150/95 det legat på, fick order om att ta det lugnt och
komma tillbaka om jag får minsta huvudvärk. Sedan har det varit full rulle, jag och Thomas lillasyster
Julia har firat våran födelsedag, med marängsviss och paket :) Annars har vi inte gjort så mycket annat
än att flytta, burit en massa grejer och packat upp flyttkartonger och försökt komma i ordning i nya
lägenheten medan världens  underbarast svärmor har skött flyttstädning i ettan, så det har jag inte ens
behövt bekymra mig över. Säger bara fy fan vad grejer vi har eller Thomas har! Trodde inte man
kunde ha sådär mycket grejer i en etta, fast ifs så har han haft två förråd att fylla oxå.

Har börjar komma ganska så i ordning i nya lägenheten, igår sydde jag t.o.m. min första gardin någonsin,
hade jag haft ett bättre tyg hade det blivit sjukt mycket bättre, men dom får inte in fören någon gång
i Aug och jag orkade inte vänta :P Den gick juh iaf att hänga upp i fönstret utan att det såg helt förjävligt
ut :) Imorgon ska vårat nya köksbord komma och nån gång i Aug kommer mitt sjukt snygga soffbord :)

Vet inte vad jag mer ska skriva förutom att jag imorgon ska tillbaka till sjukhuset och kolla hur det står
till med bebisen och mig, göra ett tillväxtultraljud, kollat flödet, köra en ctg och kolla blodtryck och
beroende på vad allt visar så får vi se vad läkarna säger, förhoppningsvis går det åt rätt håll. Vi lever
i en ovisshet och det enda vi får höra är att vi måste ta dag för dag för att se hur det utvecklas. Dom
har iaf sagt att jag inte ska räkna med att gå hela tiden hur det än blir, så det verkar då inte bli nån 8
september bebis iaf, men allt från idag till nån dag innan det kan bebisen titta ut.

Nu ska jag iaf slänga i mig frukost samtidigt som jag njuter av en bebis som bökar för fullt där inne i magen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0