..Morsning..

Just ätit frukost bestående av hårdbröd med tonfisk, salt & svartpeppar på, samt ett glas
chokladmjölk till det *gött! Har lyckats sova nästan 7 timmar inatt inte utan kisspauser
men mycket bättre än dom 2 ½ timmarna som jag lyckades skrapa ihop igår :D
Snart ska jag ta och väcka älsklingen som ligger på soffan och snarkar, han halv låg där igår
när jag gick och la mig och som jag trodde så är läget oförändrat nu på morgonen, idag lär
jag få höra att han har ont i kroppen för det får ha alltid när han somnat på soffan. Men
varje gång jag har varit upp på toa inatt har jag även försökt få med han till sängen men det
är nästintill omöjligt, för man får tjata ihjäl sig eller bli riktig förbannad innan han vaknar till.
Klockan 9.00 sticker jag juh iväg till lassa igen, äckligt less på dessa kontroller men vad ska jag
göra kan inte direkt skita i att fara på dom. Dagarna går så oändligt sakta och jag hade bara velat
snabbspola tills läkarna har bestämt vad som ska göras och när, för väntan är ett helvete.

Tror inte älsklingen läser min blogg iaf inte så ofta, så jag vågar nog posta en bild på han här
och märker han att jag har gjort det så får jag väl hoppas på att jag är snabbare än han ;)

Världens finaste älskling ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0