..Trött..

Hujedamej vad trött jag är, ej värre tänkas kan!
Sitter hemma på lunch och säger bara fasligt vilken tur jag har att jag har en
kort dag idag, för jag är tamefan helt slut. Vilket egentligen är jätte konstigt för
jag har inte gjort något speciellt idag + att jag har sovit 11 timmar inatt. Känns
som att något är väldans fel i min kropp, annars skulle jag väll inte vela sova hela
tiden!? Eller så äre bara för att förkylningen vägrar släppa eller så kan det juh vara
det här med allergin. Jadu jag vet inte jag är iaf helt slut, känns ruskigt skönt att det
är helg så man kan få sova ut ordentligt! Nu ska jag hoppa i kläderna och jobba en
sväng idag är jag lyckligt lottad som slutar klockan två istället för fem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0