..God morgon..

Fy fan vad jag är sjukt trött! Gick och la mig igår vid nio tiden för att jag
skulle få sova ut ordentligt, det resulterar att jag vaknar klockan tolv för att
jag hör att tvn fortfarande är på & att älsklingen snarkar, var bara kliva upp
slå av tvn och he älsklingen i säng, sedan drack jag vatten och hoppade i  sängen
för att försöka somna om, jag somnar om ganska omgående men sedan vaknar
jag klcokan tre och är klarvaken, gick upp och drack vatten för att sedan försöka
somna om, hej bara! Låg och försökte somna om och det gick inte, när jag hade
legat 1 ½ timme och försök sova, så hör jag ännu att traktorn är ute och skottar,
en av nackdelarna när man bor mitt i stan, tar flera timmar för dom. Jaja jag
somnade väll om vid halv sex tiden och sen ringer klockan halv sju och då är jag
mer eller mindre död. Hoja kommer bli en jätte rolig dag på jobbet efter 11 dagars
sjukdom. Heja bara, ne positiva tankar ska det vara men jag orkar faktiskt inte.
Ibland äre bara jävligt skönt att få gnälla!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Super fin blogg! :)

2011-01-10 @ 20:28:35
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0