..Fem saker jag inte kan vara utan..

♣ Internet
♣ Tuggummi
♣ Vatten
♣ Saltlakrits
♣ Lypsyl


Internet ger en så mycket, man kan läsa nyheterna se på tv, hålla kontakten med kompisar som bor
långt borta som man inte pratar med i telefon så ofta.

Tuggummi det kan jag bara inte vara utan, det håller mig sysselsatt, jag är helt enkelt beroende
jag kan egentligen inte säga varför jag tuggar tuggummi det är bara gott helt enkelt. Sedan är det
bara en enda sort och smak jag kan tugga annars börjar jag må illa.

Vatten det är den enda drycken jag egentligen dricker, det är så sjukt gott, dricker säkert flera
liter per dag. Enda drycken som släcker törsten på mig.

Saltlakrits är det godis som jag fullständigt älskar, hade kunna vara utan allt annat godis så länge jag
fick äta saltlakrits, så fruktansvärt gott. Älskar salt, är mer eller mindre saltberoende!

Lypsyl är en sak jag börjat med på senare tid, jag klarar inte av att känna att läpparna håller på att
bli torra, det är så sjukt äckligt. Så därför måste jag ha lypsyl, samma där, finns ett speciellt jag
använder dom andra tycker jag bara är äckliga att ha mot läpparna.


Nästa ämne: det här upprör mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0