..Det här får mig att må bättre..

  • Att vara nära mina nära och kära
  • Planera framtiden med älsklingen
  • Uppleva nya upplevelser
  • Att veta att inom en snar framtid är den här lägenheten
    bara kommer vara ett minne blott
  • Trivas på jobbet och hade bra ekonomiskt
  • Äta en massa saltlakrits
  • Experimentera i köket och lyckas med min matlagning
Finns en massa andra saker som oxå för mig att må bättre
och listan kan göras lång så jag slutar här :)

nästa ämne: det här får mig att gråta

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hejsan!



Enligt en ny teori som nu lanseras, kan man inte bara upptäcka att man är född i fel stjärntecken men oxå att man kan vara född i ett stjärntecken som man aldrig har hört talas om, nämligen ormbäraren.



Vad tycker du om detta ?

Jag själv tycker att det suger!



Kram

2011-01-22 @ 03:38:45
URL: http://citymom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0