..Bitterfitta..

Somnade vid sju, vaknade sedan upp igen med världens illamående och huvudvärk
tvingade mig själv att vara vaken en stund tittade på halv åtta hos mig, simpsons, family guy.
Sedan somnade jag återigen om, vaknade gick till sängen, somnade om, vaknade av tv
klockan ett och att jag var tvungen att gå upp på toa. Sen efter det har jag inte kunnat somna
om igen, hittar inte mina öronproppar, sedan kommer en jävla våg av trötthet, illamående
och huvudvärk samt en jävla hungerkänsla. Jag har ingen ork till att laga mat, så tur jag har
en älskling som ställer upp. Han står och lagar soppa åt mig nu mitt i natten, låter som att
den är färdig nu, det återstår å se hur många skedar jag får i mig och hur hemskt illamåendet
kommer vara efter att jag ätit klart.


en gammal bild på soppa men vafan,  blir mycket roligare med en bild :)

Säger bara det min karl är så jävla guldvärd och jag är en bitterfitta, just nu förtjänar jag inte han
för fem öre och jag kan inte förstå hur han orkar stå ut med mig! Jag älskar dig Thomas ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0