..Framsteg..

Grabben gör framsteg, han har börjat fatta galoppen med amningen, dock orkar han bara suga
i max 15 min men ofast blir det en sån där 7 minuter. Men han verkar då få i sig mat för när han
ammar så får vi i han 30ml genom sonden det betyder att vi tror att han får i sig över 10 ml genom
amningen, för om han inte ammar så får vi i 40ml utan problem. Idag från igår har han ökat så pass
mycket i vikt så att han snart är uppe i födelsevikten igen han har gått upp 46gram, duktig kille :)

Annars så rullar som sagt dagarna på här inne och mig går det ingen nöd på ännu, förutom att jag
känner mig som världens mjölkossa! Genom pumpningen får jag ut minst 50ml efter varje mål!
Hoppas det lugnar ner sig lite snart, men nu piper en missnöjd kille så gissar att det är dags för
blöjbyte och lite närhet, bjuder på en grymt härlig bild från gårdagen:)

"Kom inte här och bråka med mig"

Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina

Sv: Oj ser man på så du har fött nu! GRATTIS :) hur länge måste ni vara kvar på sjukhuset?

2011-08-15 @ 06:48:25
URL: http://nicolinasmorsa.com
Postat av: Therese

Han är så söt! :)

2011-08-15 @ 13:14:04
URL: http://theresejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0