..3 dagar gammal..

Man blir trött av att vara förälder det är en sak jag och Thomas har konstaterat, men vi
vill inte byta bort våran guldklimp för nått i hela världen! Han är så sjukt underbar!!
Dagarna bara rinner iväg hinner knappt fånga upp dom, var tredje timme är det matning
och sen är det pumpning, blöjbyten och en massa annat, så fort man är klar med allt så
börjar det om igen. Tur vi är två här så vi kan avlösa varandra lite grann, att vara ny snittad
är inte det allra lättaste även fast jag mår förvånansvärt bra! Var uppe på benen redan samma
dag som jag blev snittad även fast jag var något groggy men dan efter var jag nästan som
vanligt, slängde mig i duschen klockan åtta på morgonen, hoppade i mina vanliga kläder och
gick och åt frukost i matsalen :D Det känns juh lite grann, spänner där dom sytt och sådära,
bränner till om man skrattar men annars så mår jag rätt så fint, är snart mig själv igen :)

Åhh personalen på neo är underbara! Herregud vad skulle man gjort utan dom, dom finns där
och assisterar en å avlastar en om man behöver det :) Idag hade vi besök av ett helt gäng,
Mamma, Ola, Linda, Lasse, Top, Ronja, Julia, Linnéa, Ragnhild och hennes karl, dom fick bara kika
på Liiam genom rutan eftersom det fanns en annan bebis där inne oxå och på rummet får han
inte riktigt vara ännu :P  Fast han fick vara på rummet idag en snabb sväng idag i samband med
att den andra bebisen kom in i rummet och vi skulle mata men imorgon är det prat om att han
kanske kommer få vara inne med oss på rummet på dan :D Hoppas blir juh lite friare och skönt att
ta hand om han själv och inte vara övervakad hela tiden :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0