..Nattugglan..

Jag jobbar natt hela helgen så då vet ni vad jag pysslar med :)

Update:
Jag älskar den här tiden på dygnet (05.00) när man inte riktigt kan bestämma sig
för om det är natt fortfarande eller tidig morgon :) När ljuset sakta börjar leta sig igenom
mörkret, jag älskar att sitta och studera naturens verk. Synd bara att man inte tar sig tid till
det oftare. Men människan är en otroligt korkad varelse ibland, som inte värnar om det vi har
utan vi håller på att förstöra våran vackra planet, vi kommer skapa våran egen undergång.

Ne nu äre dags för mig att hålla mig vaken, ska börja förbereda frukosten och vika den sista
tvätten och invänta morgonens timmar :D Hoppas på att min överraskning inte har somnat
för isf kommer jag bli jävligt glad på morgonkvisten. Hoppas ni alla andra har haft en lika bra
natt som min & hoppas ni får en fortsatt bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0