..Lägenheten..


Sitter och myser i lägenheten, vilken lägenhet tänker ni då, jooo thomas lägenhet som är min på ett
sätt oXå, nyckeln hit hänger då iaf i min nyckelknippa och det är här jag kommer tillbringa min tid
när jag inte jobbar :D Hoppas på att få lite vik här i Gällivare snart, så man kan börja vara här.
Så sjukt mysigt! Idag har jag städat här i lägenheten, tagit och dammtorkat allt, skurat, dammsugit och
vädrat sängkläder så nu är det så rent att mina fingrar blivit som russin. Tog ett tag men det var det värt.
Har även tillbringat en massa timmar med min svärmor, suttit och surrat om allt mellan himmel och jord
riktigt mysigt eftersom det var ett tag sen jag var där. Sedan varit förbi farsan och lagat käk och hämtat
post det var oxå trevligt så har haft en riktigt bra dag i dag. Hade tänkt hoppa i lådan på ett tag för i
morgon ska jag till vårdcentralen och ta prover och sedan göra en massa ärenden på stan å efter det
blir det nattjobb, så sömn behöver jag. Sömn i stora lass!

Älskling! Jag saknar dig grymt mycket och älskar dig massor ;**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0