..Helgen..

Hejsan skulle blogga før ett tag sen men då kom älsklingen och roapde att det var mat,
han kommer säkert komma in snart och säga att vi ska fara ut med bilen :P Før så
fort jag sätter mej før att blogga så dyker han upp i dørren, hehe lustigt det där :)
Tänkte skriva lite om helgen som varit vi børjar väll med fredagen,

Fredag: Vi vaknade vi børjade kolla vad folk skulle gøra, ingen anning hade dom, men då
satt stian & co och drack här på bron så då beslutade vi att vi oxå skulle dricka lite grann.
For & hämtade patrick och sedan for vi på bolaget och handlade sprit och sedan till affären
så jag fick køpa mina øl :) När vi kom hit børjade jag sminka mig medans älski lagade mat,
sprättade en øl och efter vi hade käkat så spelade vi drickspel, sedan ringde vi hit en massa
folk, så efter tio vare hur många som helst här. 3 tjejer och resten killar, dansade och hade
kul, folk drack batman (hulken) drinkar och efter det tyckte jag att dom flesta som var här
vart helt borta, jag var inte en del av det gänget iaf, jag var nog den mest skøtsamma på
festen men lika kul hade jag før det :) Det enda jag gjorde var att dansa på bordet och lite
øverallt. Jag & älski gick och la oss vid fyra tiden och efter det har folk slagit in en dørr,
en tjej har sprungit och skrikit, folk har spytt på golven, folk skulle ha ihjäl någon med kniv
och snuten har varit här. Men trots det så kom ingen till skada & alla hade glada minner dagen
efter :) Var en vild men rolig fest :D

Lørdag: Sov till elva, børjade städa i huset senare på dagen och sedan har jag och thomas bara
slappa, varit och handla det sista jag ska ha med till sverige. På kvällen var vi ut med bilen en
sväng och hälsade på en kompis till thomas som hade fest, vi stannade inte så länge utan for hem
och kikade på film & mys istället. Jag var dock ganska trøtt och somnade lite før tidigt :P

Søndag: Vaknade vid tio førsta gången, førsøkte väcka thomas men det var meningsløst, sedan
så somnade jag om slog av en massa väckarklockor men klockan halv ett frågade jag thomas
hur vi skulle gøra om jag skulle åka hem idag lr imorgon, imorgon var självklart svaret så jag
somnade om igen och sedan har vi sovit till fyra någon gång och legat i sängen fram till sju :)
Mys på høgnivå, är härligt at bara ligga i sängen och njuta av sin älsklings närhet.
Sedan har vi käkat sen middag, thomas har varit in här och fråga om vi skulle fara ut med bilen
och jag sa att jag bara skulle skriva klart, så tänkte avsluta såhära så hørs vi när jag är i Sverige
igen, tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0